Díky tomu, že poskytujeme nezávislé finanční poradenství, od nás klient může očekávat dlouhodobou spolupráci neboli tzv. servis. V případě, že budete mít jakýkoliv dotaz či potřebu při řešení Vaší finanční situace, můžete se kdykoliv obrátit na naše poradce, kteří Vám rádi pomohou. Náš poradce klienta pravidelně informuje o změnách a novinkách na trhu, které jsou pro klienta důležité a mohou ovlivnit jeho finance.
Naši poradci prochází jako zprostředkovatelé pravidelně systémem odborného vzdělání. Vzdělávání je členěno na interní/firemní a vzdělávání ze stran obchodních partnerů. S nejnovějšími znalostmi tak mají naši poradci přehled o produktech, jejich parametrech a aktuálnosti a klientovi předkládají exkluzivní a inovované řešení.
V rámci životního pojištění má klient také možnost investovat do otevřených podílových fondů, které má daná pojišťovna nasmlouvané a tím může pojištění sloužit i jako „dobrý“ investiční produkt se zajímavými výnosy a často je i takto prodávané klientům.
Ale: spořící složka v pojištění podléhá stejnou provizí jako běžné pojistné do pojištění. Průměrná provize za zprostředkování životního pojištění je 180% ročního pojistného, díky tomu klient po dvou letech v pojištění nemá „nic naspořeno“. Z toho vyplývá, že pokud Vám nějaký „poradce“ nabízí životní pojištění jako dobrý spořící krátkodobý či střednědobý produkt, tak buď není informovaný o parametrech produktu anebo cíleně okrádá svého klienta o peníze, což se často děje.